جهت پخش سراسری آهنگ خود در سایت فراموزیک و دیگر سایت ها با شماره 09114365785 تماس بگیرید.

انتشار چند قطعه جدید از مهدی یغمایی

  • اخبار دنیای موسیقی
  • /
  • 7 سپتامبر 2018
  • /
  • 0 نظر
  • /
  • 159 بازدید

مهدی یغمایی

قطعه جدید بعد از ایام محرم و صفر

کار‌ها را به صورت تک آهنگ منتشر کنیم

فراموزیک – علی برکت مدیر برنامه‌های مهدی یغمایی در خصوص انتشار قطعه‌های جدید این خواننده گفت: به غیر از قطعه‌ای که قسمتی از آن را آقای یغمایی در اینستاگرام خود گذاشتند، در حال تولید سه الی چهار قطعه دیگر هستیم. قطعه جدید نیز بعد از ایام محرم و صفر منتشر می‌شود. البته پستی که ایشان منتشر کردند به صورت اسلو هست، ولی قطعه اصلی ریتمیک‌تر است.

برکت درباره عوامل تولید قطعه جدید یغمایی که «زیبا صنم» نام دارد، گفت: ترانه سرای این اثر عطا عالمی است و ملودی و تنظیم آن را دانیال شاکری انجام داده است. یک الی دو ساز زنده نیز قرار است روی این قطعه اجرا شود، اما هنوز نوازنده‌ها مشخص نیستند.

مدیربرنامه‌های یغمایی با بیان اینکه انتشار آلبوم دیگر وجهه‌ای ندارد، گفت: به دلیل وجود فضای مجازی و دانلود قطعه ها، کار‌ها را به صورت تک آهنگ منتشر کنیم بهتر است.

وی در خصوص برگزاری کنسرت مهدی یغمایی گفت: برای برگزاری کنسرت تهیه کننده‌ها پیشنهاد‌هایی به ما می‌دهند و ما باید با آن‌ها به توافق برسیم. اگر تا به حال کنسرت‌های زیادی اجرا نشده، به دلیل این است که ما نمی‌خواهیم به هر قیمتی برنامه اجرا کنیم.

برکت تصریح کرد: خیلی مواقع‌ ما در جریان پیشنهاد‌هایی به خواننده‌ها قرار می‌گیریم. خواننده‌ها به دلیل اینکه بگویند ما نیز اجرا داریم پیشنهاد‌ها را قبول می‌کنند، ولی خب در اصل وجهه کاری شان زیر سوال می‌رود. حداقل خودشان می‌دانند در بازار موسیقی چه کار کرده‌اند. به همین دلیل ما هر پیشنهادی را قبول نمی‌کنیم؛ باید بدانیم پیشنهادی که می‌شود این وجهه را خراب نمی‌کند.

کاربر گرامی هزینه حجم مصرفی اینترنت شما نیم بها محاسبه می شود
فــرامــوزیــک » اخبار دنیای موسیقی » انتشار چند قطعه جدید از مهدی یغمایی
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود