جهت پخش سراسری آهنگ خود در سایت فراموزیک و دیگر سایت ها با شماره 09114365785 تماس بگیرید.

باز نشر اخبار کذب توسط محمدرضا گلزار

  • اخبار دنیای موسیقی
  • /
  • 6 اکتبر 2018
  • /
  • 0 نظر
  • /
  • 270 بازدید

محمدرضا گلزار

ماجرای انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان سیزدهمین بازیگر زیبای جهان
دروغ رسانه ها و باز نشر این اخبار کذب توسط محمدرضا گلزار

حواشی اخیر محمدرضا گلزار

فراموزیک- ماجرا از این قرار است که در روز گذشته رسانه ی تی وی پلاس با انتشار پستی در صفحه ی اینستاگرام، این خبر را منتشر کرد که”محمدرضا گلزار بازیگر، مجری و خواننده کشورمان به عنوان یکی از خوش چهره ترین بازیگران تمام تاریخ در فهرست معتبر imdb برگزیده شده است.”

ساعاتی بعد از انتشار این خبر توسط تی وی پلاس، محمد رضا گلزار نیز این خبر را باز نشر کرد و سپس سلبریتی های زیادی از جمله هومن سیدی، سینا سرلک و… زیر این پست قربان صدقه ی او رفتند و به او تبریک گفتند!

اما نکته ی جالب ماجرا اینجاست که این خبر دروغی بیش نبوده و رسانه ها بدون داشتن کمترین سواد رسانه ای این اخبار کذب را به خورد مردم داده اند و با باز نشر این دروغ ها توسط محمدرضا گلزار، مشخص است هنرمندان ما هم بدون داشتن آگاهی لازم، هر خبری که به سود آنها باشد را باور میکنند و کاری ندارند که این اخبار دروغ است یا خیر…

جالب است بدانید که imdb یکی از مجلات و وبسایت های معتبر در زمینه فیلم است و آرشیوی بسیار قوی از بیوگرافی و تمام اخبار بازیگران سراسر دنیا دارد. imdb قابلیت این را دارد که هر کاربر برای خود و به سلیقه خود لیستی تهیه کند. در حقیقت این لیست تنها توسط یک کاربر به نام hel_golokoz جمع آوری شده و انتخاب سایت معتبر imdb نیست.

در لیستی که این کاربر برای خود ساخته است اسامی معتبری چون براد پیت، تام کروز، آلن دلون، جورج کلونی، پل نیومن، جیمز دین، جانی دپ، لئوناردو دیکاپریو، رایان گاسلینگ، کلارک گیبل، جیمز استورات، رابرت ردفورد و بسیار از بازیگران خوش چهره دنیا به چشم می خورد.

 

محمدرضا گلزار2

با توجه به اینکه کاربران زیادی به این خبر دروغین واکنش نشان داده اند اما هنوز این پست از صفحه ی اینستاگرام محمد رضا گلزار پاک نشده است.

حالا یا برای او مهم نیست که حقیقت چیست و تنها دنبال سود بردن از اخبار دروغین است یا شاید خودش هم باورش شده است که سیزدهمین بازیگر زیبای جهان است…

کاربر گرامی هزینه حجم مصرفی اینترنت شما نیم بها محاسبه می شود
فــرامــوزیــک » اخبار دنیای موسیقی » باز نشر اخبار کذب توسط محمدرضا گلزار
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود